Jak získat energii hned po ránu? Aneb 3 ranní rutiny, se kterými nastartujete svůj den.

15/03/2021

Od lidí často slýchávám, že ráno je jejich nejhorší část dne. Cítí se po ránu unavení a trvá jim několik hodin, než se začnou plně soustředit.

Jak jste na tom Vy? Budíte se plní sil a natěšení na celý den? Nebo máte stres z budíku, několikrát posouváte zvonění a musíte vynaložit značné úsilí, abyste vytáhli nohy z postele? Takhle už samotný den začíná prokrastinací, špatným pocitem ze selhání. Není to škoda?

Pojďte si vytvořit svoji vlastní ranní rutinu, na kterou se budete každé ráno těšit, doslova Vás vytáhne z postele a zlepší celý den, a pokud ji budete dodržovat pravidelně, tak i celý život.

Cvičení 

Ranní cvičení je často základní součástí úspěšných lidí. Víte, žei několikaminutové cvičení výrazně zvyšuje energii, zlepšuje zdraví, povzbuzuje sebevědomí a emoční pohodu? Navíc vám pomáhá lépe mysleta déle se koncentrovat. Znáte ten pocit, když si ráno přivstanete, jdete si zaběhat a ještě vidíte, jak celé město spí. Ne? Řeknu Vám, je to inspirující pocit, který Vám dodá motivaci do celého dne.

Napijte se!

Ihned po probuzení dožeňte lehkou dehydrataci, která přirozeně nastává po nočním spánkuaje ještě mnohdy podpořena sportovní aktivitou ve večerních hodinách. Ideální volbou může být voda s citronem (0,3 l), která napomůže k dostatečné hydrataci organismu.

Snídaně

Samozřejmě nedílnou součástí každého rána je snídaně, často se označuje jako základ dne. Snídani si vychutnávejte v klidu, nikam nepospíchejte, a především se nenechte ničím rozptylovat. Tyto pravděpodobně poslední minuty ticha, které daný den zažijete, si můžete zpříjemnit čtením Vaší oblíbené knihy. 

PS: S ranní rutinou nejdál dojdete